Klachten of opmerkingen:

 

Het kan altijd voorkomen dat iets niet helemaal naar wens is of dat er iets kapot gegaan is. 

Heb je een klacht omtrent product, verpakking of iets anders? Dan horen wij het natuurlijk graag.

Je kan je klacht of opmerking mailen naar: info@glooowkids.nl. Je kan ons ook bereiken via whatsapp of je kan ons bellen.

06 23130963 (maandag t/m vrijdag 09.00 t/m 20:00).

Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op en streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.